Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית פרגולה לבית פרטי

בניית פרגולה לבית פרטי עם בריכה

בניית פרגולה לבית פרטי חצר פרטית מאפשרת לנו הנאות רבות שאפשר להפיק מכל מה שאפשר לבנות בה, וזה כולל בימינו גם בריכת שחייה פרטית.

מתקנים שונים שמיועדים לילדים ולמבוגרים כמו מטבח חוץ פרטי, טרמפולינה ועוד אין ספור של פונקציות שאנחנו אוהבים למצוא אצלנו בבית מבלי לצאת החוצה.

לכל אלה צריך להתאים עיצוב נכון ולתכנן היטב את החצר כדי שאפשר יהיה להשתמש בה בכל עונות השנה ולמקסם את הפוטנציאל של כל מה שבנינו בה. לשם כך כדאי להכיר את כל האפשרויות לבנות בחצר את התוספות שכדאי לחשוב עליהן לניצול של החצר. כדי לתכנן טוב יותר את העיצוב גם בהתאם לתקציב שיש לכם יש כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון שיעזרו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

אור וצל, חום וקור

מזג אוויר ישראלי ומיקומה מעניקים לנו ימים רבים של אור מסנוור ושעות חמות דווקא כשאנחנו רוצים ליהנות הכי הרבה מהחצר שלנו. נכון שזה נוח יותר להשתמש בבריכת שחייה פרטית דווקא במזג אוויר חם מבלי שתצטרכו לבנות בריכה מקורה ומחוממת (כמובן שזה ידרוש כבר ציוד מקצועי יותר כמו משאבה לבריכה, חדר מכונות ועוד..), אבל שמש קופחת אינה הדבר המועיל ביותר כשרוצים ליהנות עם ילדים משכשוך במים הקרירים. לשם כך כדאי לחשוב על פתרונות הצללה טובים ואסתטיים שיכולים להיבנות בכל רחבי החצר ובעיקר מעל הבריכה. חברת פרגולן יכולה להציע לכם פרגולות מיוחדות שמיוצרות מעץ בשלל דגמים שונים שאפשר להתקין בחצר, כדי להצליל את החצר והבריכה כולה או רק חלקה, בהתאם לצרכים שלכם.

למה צריך פרגולות בבית פרטי?

פרגולות הפכו מזמן לצורך חיוני בישראל. יש כאן בעיה קשה של הצללה במרחב הציבורי ואין סיבה שלא נתקן זאת לפחות במרחב הפרטי שלנו. תרבות הבנייה בארץ לאורך כל ההיסטוריה לקחה בחשבון את השמש וניצלה נכון יותר את השעות שבהן אפשר ליהנות ממנה מבלי להיכוות. גם בחצר הפרטית שלכם נחוצה הצללה, במיוחד אם הפכתם אותה למתחם פרטי לאירוח ולבילוי שעות הפנאי ובניתם בריכה. לא משנה מה גודל הבריכה שלכם, אתם יכולים למצוא פרגולות ופתרונות הצללה כמו סוככים שונים בכל גודל ודגם ולא רק מסוגי עץ שונים. כשמשלבים זאת יחד עם בניית דק מעץ מסביב לבריכה יכולים למסגר בצורה אסתטית מאוד את כל החצר ולהעניק לה מראה יוקרתי כפרי ומאוד אלגנטי.

אילו אפשרויות יש בניית פרגולות?

מלבד החומרים השונים שמהם בונים אותן, יש מגוון עצום של דגמים שיכולים לנצל בצורה המיטבית את המבנה של החצר שלכם. את הפרגולות אפשר להקים כיחידה עצמאית, להצמיד לקיר הבית מבחוץ, ללא אפשרות לכוונון השלבים, עם אפשרות לכוונון השלבים לפי זווית נטיית השמש, עם אפשרות לקפל אותה או לפרוס אותה לאורך מלא או חלקי ועוד הרבה אפשרויות מגוונות לפי גודל החצר והבריכה. אתם יכולים להציב אותה כולה מעל הבריכה כך שהיא תהיה מוצלת כל הזמן, או להציב אותה חלקית כדי שחלק ממנה יישאר בשמש. אפשר להתקין את הפרגולה רק על הדק שמקיף את הבריכה או את משטח השיזוף, ואפשר להצליל רק את השטח שצמוד לבית. הצעה מעניינת נוספת היא לבנות את הפרגולה רק מסביב לבריכה בדיוק כמו את הדק לבריכה, היכן שיושבים בדרך כלל. זה עדיין משאיר לכם מספיק שמש שמשזפת אתכם כמו שאתם אוהבים אבל מבלי לגרום לנזק בריאותי, ואתם תוכלו לשבת שם גם בשעות החמות יחסית. היתרון העצום של פרגולה הוא לא רק בהצללה אלא בכך שהיא מורידה בכמה מעלות את הטמפרטורה בסביבתה ולכן עדיין נוח ונעים לשבת שם בשעות היום. יתרון נוסך הוא שכשבוחרים נכון פרגולה מעץ טבעי איכותי המראה של החצר כולה משתדרג מיד ומשדרג את העיצוב שלה.

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.