Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרון הגדול בפרגולות אלומיניום להרכבה עצמית

כשמדובר בחיפוש אחר פתרונות ההצללה האולטימטיביים עבור גינת הבית שלכם, אין ספק שפרגולת אלומיניום מהווה את הפתרון המושלם.

מדובר בחומר עמיד ביותר והוא חומר האלומיניום, כאשר הוא לא דורש תחזוקה כלל ועמיד לחלוטין לנזקי מזג האוויר, לעומת פרגולות העשויות מחומרים אחרים כמו עץ או ברזל.

ההבדלים בתחזוקה הם בכך שעץ לדוגמא דורש תחזוקה שוטפת בין אם נקיון קבוע או שמירה על הצבע שלו וכיסוי תמידי בחומרים שונים, אלומיניום לעומת זאת לא מושפע כלל וכלל מכל אלו.

גם פרגולה מברזל מהווה בעייתיות בטווח הארוך מאחר וברזל נוטה להחליד והחלודה אוכלת אותו לחלוטין עם הזמן, זאת בעיקר עקב הרטיבות בגשמים או הלחות בקיץ.

פתרון עמיד לטווח הארוך

לכן, פרגולות מאלומיניום מהווה את הפתרון והמענה עבור כל הצרכים הללו וחוסכת גם כסף וגם זמן רב למשתמשים בה.

בשנים האחרונות המודעות לכך עולה יותר ויותר, ששווה להשקיע את הכסף על קניית מוצר שלא ידרוש תחזוקה שוטפת וכוללות הוצאות נוספות בעצם התחזוקה של הפרגולה. כאשר רכישה של מוצר שהוא זול יותר במעט יש צורך עם השנים לתחזוק כמו צביעה או כיסוי עם לקה וכדומה, אשר גם אלו עולים כסף וזמן טיפול, שלא לדבר על כך שממילא לאחר תקופה יש צורך בהחלפת הפרגולה.

בארץ ישראל רוב השנה יש שמש חמה, וכתוצאה מכך יש גם בלאי על הרבה פריטים הנמצאים בחוץ במיוחד. השמש שורפת והלחות מרטיבה וכל רהיט ואביזרי הבית דורשים תחזוקה. עקב האקלים החם והשמש ישנם בתים רבים הם עם גינות ומרפסות ולכן פרגולה היא פריט חובה בכל בית כזה לצורך כיסוי והצללה ושמירה על השטח. הביקוש הוא בעיקר אחר פרגולות עשויות עץ שהן הפופולריות ביותר. אבל עקב היוקר של החומר והתחזוקה הרבה קמו אפשרויות אחרות בשנים האחרונות הנותנות מענה חלופי נהדר במקום- כמו פרגולות אלומיניום דמוי עץ.

היופי בפרגולה כזו היא שאמנם הפרגולה עשויה מאלומיניום ומהווה את היתרונות של חומר האלומיניום העמיד והקל, הטקסטורה והצבע הם דמויי עץ ולכן מהווים את החמימות המזמינה בדיוק כמו של פרגולת עץ אמיתית, רק שלא מצריכה תחזוקה כמוה.

היתרונות הבולטים של פרגולת אלומיניום

חומר האלומיניום העמיד אינו מושך אליו מזיקים כמו פרגולות מעץ ולכן לא נוצר בו ריקבון או כל בלאי אחר עם השנים, ואף ניתן לומר בבטחה כי פרגולות אלומיניום דמוי עץ נשמרות לטווח ארוך ברמה גבוהה מאוד, וכמו כן להתאים את עיצוב דמוי עץ לעיצוב לשאר חלקי הבית.

יתרון נוסף בפרגולות הוא שניתן ליצור ולהזמין פרגולות אלומיניום חשמליות מהיצרן, מה שלא ניתן לעשות כלל כשמדובר בפרגולות העשויות מעץ.

מאחר וחומר האלומיניום הוא קל מאוד ולא כבד כמו מתכות אחרות שהמשקל הרב אופייני להן, זה מהווה יתרון רב על פני החומרים האחרים מכיוון שקל לשנע אותו. לכן, כשרוכשים פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, אין צורך במנוף או רכבים גדולים להובלה וניתן להוביל אותו לביתכם בקלות בעצמכם כשהפרגולה כמובן מפורקת.

אתם חוסכים גם את עלויות ההרכבה או ההובלה מאנשי המקצוע בחנות בה רכשתם, וגם יכולים להרכיב את הפרגולה בעצמכם בקלות רבה. כל מה שעליכם להכין הוא ברגים ומברגה שיתאימו לגדלים להרכבה.

איך בכלל להרכיב פרגולה?

כשאתם רוכשים פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, כל החלקים הרלוונטיים וההכרחיים להרכבה שלה מגיעים יחד עם הפרגולה המפורקת.

כמובן שלכל פרגולה וגודל יש הוראות ייחודיות להן, אבל באופן כללי ההוראות בכולן הן דומות.

  • חיבור העמודים וקיבוע לקרקע בחלל הרצוי להרכבת הפרגולה
  • חיבור הקורה אשר מחברת בין העמודים
  • חיבור הקורה לעמודים ולתעלת החיבור ולקיר עצמו
  • חיבור הרפפות

אצלנו בחברת פרגולן תוכלו לרכוש ולהזמין כל סוג פרגולה שרק תרצו, וכמובן להתייעץ ולהיעזר בנו בכל שאלה בנושא.

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.