Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שעליכם לדעת על פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום חשמליות הפכו למוצר נצרך ונפוץ בישראל, בייחוד מאחר והן משלבות את כל היתרונות של פרגולה סטנדרטית ושל סכך פשוט.

פרגולות אלומיניום חשמליות בנוית בדרך כלל מאלנטים של עמודים העשויים מאלומיניום כאשר הגג עשוי מחומרים שונים לפי צרכי הלקוח, כאשר הפופולריים ביותר הם בד גמיש או עמודי אלומיניום גם כן בהתאם לעמודי התווך. על הגג ניתן לשלוט בעזרת מנגנון חשמלי, מתג או שלט, וכך לפתוח ולסגור את הפרגולה בעת הצורך ולגובה הרצוי בשביל ההצללה.

היתרון הגדול בפרגולות אלומיניום חשמליות  הוא שהיכולת לשלוט בהצללה ובסגירת ופתיחת הגג לפי הרצון שלנו, מאפשר ללקוח להנות בקיץ מקיור אופטימלי והגנה מפני השמש הרותחת, ובימי החורף הגנה מפני הרוחות והגשמים. יתרונות כמו אלו לא בדיוק ניתן לקבל מבניית פרגולה סטנדרטית.

פרגולות אלומיניום חשמליות נמכרות ברחבי העולם כשבכל מדינה יש תנאי מזג אוויר שונים, אך הפרגולות מתאימות באופן מושלם לאקלים של ישראל ותנאי מזג האוויר כאן.

גדלים וסוגים

פרגולות אלומיניום חשמליות מגיעות במגוון של סוגים וגדלים, ביניהם פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, כאשר קיט הפרגולה נרכש ארוז ומפורק, ומגיע עם הוראות ברורות לבניית פרגולה מודולרית לגמרי, ולעיתים ישנם גם קיטים המשלבים דק וחומרים לבניית דק. בזכות חומר האלומיניום קל המשקל, הלקוח אשר רכש את הפרגולות אלומיניום להרכבה עצמית יכול בקלות ובלי לשבור את הגב, לבנות פרגולה מדהימה ומקצועית לחצר ביתו, ללא צורך בהזמנה והמתנה של מובילים ומרכיבים.

למי שמעוניין בהצללה של פרגולה, ישנם מגוון של גדלים וסוגים המתאימים לצרכים שונים- הצללה לעסק בעל שטח קטן, או לחילופין שטח של עסק גדול, גינות ביתיות גדולות ומרווחות, שטחי אירוח של גן אירועים או בית מלון והיד עוד נטויה.

מאחר והפרגולות אלומיניום חשמליות הן מודולריות, ישנה אפשרויות לרכישה של כמה קיטים ולחבר אותן יחדיו לפני גדלים שאינם סטנדרטיים. לדוגמא- כשמדובר בשטח של חצר ביתית שחלק ממנה מיועד לבניית בריכות שחייה וחלק אחר מהחצר סגורה. אז משתמשים במעט יצירתיות ואפשר לבנות פרגולה מדהימה ויוצאת דופן, וכל זה בכוחות עצמכם.

ישנו סוג של פרגולה אשר אינו נשען על קיר, כפי שלרוב עומדות פרגולות. סוג זה מתאים לחלל המיועד להצללה אך אינו תלוי בשום קירות של מבנה, אלא רק על 4 עמודים.

לא רק נגד שמש

פרגולות אלומיניום להרכבה עצמית מתאימות להצללה, זה נכון. אבל חשוב לציין כי את הפרגולות הללו ניתן לחלוטין להשמיש בכל ימות השנה בלי יוצא מן הכלל, כך שלא יהיה לכם צורך להשתמש בכל עונה באמצעי הצללה אחרים. כשאתם מתכננים את בניית חצר הבית שלכם, בניית פרגולה ובניית דק, כדאי לחשוב על התקנת אופציה לסגירת הפרגולה עם דלתות וסכך מותאם נגד גשמים ורוח, כדי להגן מפני נזקי מזג האוויר ללא כל תלות בשום עונה.

תאורה לפרגולה

בכל פרגולה ישנה אפשרות להתקין תאורה פנימית שתהיה מובנית בה, כאשר לרוב משתמשים בתאורת לדים חסכונית ופרקטית. בתכנון בניית הפרגולה ,יש להתחשב בסוג הבד וחמר הגג ועל פי כך להחליט איך להתקין ואיפה את התאורה המיועדת.
תאורה מתאימה לפרגולה תעניק לחצר ביתכם מראה מרשים, חמים ואינטימי.

תחזוקה

אחד היתרונות המובילים בחומר האלומיניום ממנו עשויה הפרגולה, הוא העובדה שאין צורך בתחזוקה כמעט בכלל מאחר וחומר האלומיניום הינו חומר פלא עמיד נגד כל סוגי הנסקים ולאורך זמן, כמו כן, בעצם בניית פרגולה בחצר ביתכם, כשאתם חושבים על בניית בריכות שחייה או דק מעץ לדוגמא, תוכלו לדעת ולהיות בטוחים שהפרגולה תעשה את עבודה נאמנה ותגן על הציוד היקר שלכם, גם כשהוא בחוץ בחצר הבית תחת כיפת השמיים.

למידע נוסף ראו גם: פרגולות למרפסת

 

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.