Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שרציתם לדעת על קירוי לפרגולות

אם סיימתם לבנות פרגולה לבית או לבית העסק שלכם, עליכם להשלים את העבודה עם קירוי מתאים. זה יבטיח שהפרגולה תהיה אטומה לחדירת מים, מה שיבטיח שהשטח שיהיה מתחת לפרגולה יהיה כמובן מוגן מפני גשמים. קירוי לפרגולה אפשר לבצע באמצעות שימוש בחומרים שונים. אלו יכולים להיות חומרים כמו, אלומיניום, פרספקס, עץ, במבוק וחומרים נוספים. יש כל מיני שיטות קירוי ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות המאפיינים אותה.

אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה, לקבל את המידע המתאים ולבחור בקירוי הנכון עבור הפרגולה שלכם.

סוגים של קירוי לפרגולות:

קירוי לפרגולות עם שכבת אלומיניום – מדובר על חומר גלם עמיד וחזק וכזה שמתאים יופי לאקלים הישראלי. יש לו חיסרון אחד משמעותי שהוא המחיר שלו וזאת בהשוואה לחומרי קירוי אחרים כמו פוליגל או פרספקס. אם בכל זאת תבחרו באלומיניום, דעו שמדובר על חומר גלם איכותי וכזה שנחשב לעמיד לאורך שנים.

קירוי עם שכבת במבוק – מדובר על חומר גלם שיכול להשיג תוצאות מצוינות בכל הקשור להצללה ולמניעת חדירת קרני שמש. אך יש לו חיסרון בכל הקשור לחדירת מים, שכן רמת האטימות שלו נמוכה יחסית. אם בכל זאת אתם מעדיפים קירוי במבוק ותרצו שהוא יהיה אטום בפני מים, אז אפשר להתקין שכבה כפולה שלו וכך להשיג את המטרה.

קירוי בתוספת פרספקס או פוליגל – אם תבחרו בחומר כמו פרספקס שהינו חומר פלסטי קשיח ועמיד, תוכלו להבטיח סינון של קרני UV וכמובן הצללה מלאה. ההתקנה של הפרספקס קלה ומהירה. אם תבחרו בחומר כמו פוליגל, דעו שגם הוא פשוט להתקנה וניתן להזמין אותו במבחר של עוביים וצבעים. אגב, חשוב לציין שגם הפרספקס וגם הפוליגל מספקים עוצמת רעש נמוכה במידה ויש ימים גשומים והגשם מטפטף על הקירוי שיש על הפרגולה.

איזה קירוי לפרגולות עמיד בתנאי מזג אוויר קשים

ההמלצה היא להשתמש בקירוי מאלומיניום, פוליגל או פרספקס. כמובן, יש לוודא עוד לפני שמגיע החורף, ששכבת הקירוי שמותקנת על הפרגולה מהודקת אליה בצורה טובה (כך תוכלו למנוע מצב של התעופפות של חלקי הקירוי בימים סוערים).

איפה עושים קירוי?

יש חברות שמספקות את השירות בכל רחבי הארץ. מומלץ לבדוק כמה ניסיון יש לחברה, האם היא מומלצת, האם יש לה דירוג גבוה, האם אפשר לראות עבודות קירוי שהיא ביצעה אצל לקוחות פרטיים ועסקיים וכמובן מהו המחיר המבוקש (קחו בחשבון שאם הקירוי לפרגולות עשוי מאלומיניום, הרי שהמחיר יהיה גבוה משמעותית מקירוי שעשוי מחומר אחר). לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים, תוכלו לסגור את ביצוע העבודה עם החברה וכמובן לקבל המלצות מהצוות המקצועי של החברה לגבי הקירוי שמתאים לכם וכמו כן לשמוע יותר מידע לגבי היתרונות והחסרונות של כל קירוי. שיהיה בהצלחה!

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.