Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון

פרגולות אלומיניום בצפון – אזור הצפון הוא אזור הרווי בבתי קרקע, כפרים, מושבים וקיבוצים. אזורים אלו ידועים בדרך כלל באיכות חיים גבוהה וברצון של התושבים ליהנות מהטבע, מזג האוויר והשטח הפרטי שלהם. פרגולה היא מבנה שנמצא בדרך כלל במרפסת או בגינה והוא מיועד כדי לייצר לנו אזור מוצל ומוגן לישיבה בחוץ. הפרגולה יכולה להגן עלינו מפני קרני השמש אך פרגולות עם גג אטום יכולות לתרום לנו גם בחודשי החורף ולהגן מפני הגשם. כיום נראה כמעט בכל בית קרקע פרגולה במרפסת או בחצר ולעתים אף בדירות רבות בבנייני מגורים כגגון למרפסת.

סוגי פרגולות שכדאי להכיר:

בשוק יש מגוון רחב של סוגי פרגולות. ניתן להתקין פרגולה מרחפת למשל שזוהי פרגולה שתלויה באוויר ללא עמודי תמיכה. לצידה ניתן להתקין פרגולה על עמודים תומכים המחוברים לשטח מבוטן או מרוצף ברצפה. ניתן לייצר משטחי הצללה מחומרי גלם שונים, כולל משטחים מתקפלים. ניתן לבנות פרגולה מעץ מלא, בדרך כלל מעץ אורן. לבסוף ניתן לבנות פרגולה מאלומיניום שהיא לרוב תהיה הפופולרית ביותר בשל היתרונות הרבים שלה.

מהן פרגולות אלומיניום בצפון ומה היתרונות שלהן?

פרגולות אלומיניום בצפון הן פרגולות העשויות מחומר גלם אלומיניום. חומר זה גמיש וניתן לבנות אתו דברים רבים ומצד שני חזק ועמיד לאורך שנים רבות. הוא אינו מחליד ממים וגם לא נפגע מהשמש הקופחת. הוא חוסם את קרני השמש המסוכנות ומספק לנו אזור מוצל נהדר. פרגולות אלומיניום חשמליות אפילו מאפשרות לנו לווסת את הפתיחה והסגירה בהתאם לכמות התאורה שאנו רוצים שתיכנס. לפרגולות אלומיניום יתרונות רבים וחשובים:

  • הן מגיעות במגוון צבעים וסגנונות עיצוב כך שניתן להתאימן לצרכים ולרצונות שלנו.
  • מראה מודרני, קליל ומתאים לכל בית וגינה.
  • אלומיניום הוא חומר נפוץ ולכן אינו יקר במיוחד, בטח לא ביחס לעץ. כלומר שעלויות ההתקנה יהיו מוזלות יותר בדרך כלל.
  • ישנם גם דגמים מסוימים הניתנים להרכבה עצמית בצורה פשוטה יותר.
  • אלומיניום אינו מחליד והוא עמיד לאורך שנים רבות. הוא מתאים לתנאי מזג האוויר השונים ונשמר לאורך זמן רב.
  • הוא אינו דורש התעסקות או תחזוקה מיוחדת.
  • ניתן לבנות תאורה ותוספות שונות לפרגולה.

פרגולות אלומיניום בצפון

מהו חוק הפרגולות?

חוק הפרגולות הוא תיקון הנכנס לחוק תכנון ובניה. בעבר היה צריך לקבל היתר בניה על בניית פרגולה אולם כיום ניתן לבנות פרגולות העומדות בתקנים בתיקון לחוק ללא צורך בקבלת היתר מיוחד. רפורמת הפרגולות כפי שהיא נקראת, מאפשרת לנו להקים פרגולה מחומרים קללים וללא קירות, עם תקרה המהווה את שטח ההצללה. על המרווחים בתקרת הפרגולה להיות שווים ולהוות לא פחות מ60% משטח התקרה. השטח של הפרגולה לא יכול לעלות על 50 מטר רבוע או רבע מהשטח של הקרקע שבו היא מותקנת.

כיצד נבחר את גודל הפרגולה המתאים לנו?

כאשר מדברים על גודל של פרגולה מתייחסים ל2 מדדים עיקריים: גובה ושטח. השטח שהפרגולה מכסה צריך להיות שטח הישיבה שאמור להספיק לכם. יש שמעדיפים שיהיה שטח גדול שמכסה אזור מסוים בגינה שמאפשר גם לעשות על האש באזור מוצל או בסמוך לבריכה. יש המעדיפים שטח קטן, מרובע בדרך כלל, במרכז הגינה שבו יוכלו לשים מערכת ישיבה עם שולחן קטן ולשבת בנחת. יש כמובן המעדיפים להתקין את הפרגולה במרפסת ולכן בונים אותה במקביל לשטח המרפסת. בכל הנוגע לגובה הפרגולה זה כמובן תלוי בדרך כלל ברצונות ובצרכים שלכם.

כמה עולה לבנות פרגולה מאלומיניום?

העלות של פרגולות אלומיניום בצפון תהיה בסביבות כמה מאות שקלים למ"ר. המחיר עשוי להשתנות בין חברה אחת לאחרת ובהתאם לגודל הפרגולה, רמת המורכבות, סוג הפרגולה והדרישות של הלקוח.

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.