Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ – מדינת ישראל הנפלאה שלנו התברכה בחודשים ארוכים של שמש. בחודשים אלה אנשים רוצים לצאת לגינה וליהנות ממנה, לשבת בה לאכול ארוחת בוקר, לשתות קפה ולקרוא עיתון או סתם להשגיח על הילדים שמשחקים בחוץ. כדי ליהנות מאזור ישיבה מוצל ונעים בגינה כדאי יהיה לבנות פרגולה לגינה, שתהיה מספיק גדולה לאזור הישיבה שאנו רוצים לכסות. כאשר מגיעים אורחים למשל נוכל לשבת עמם ביחד בגינה וליהנות מהאוויר הנקי, הטבע הירוק מסביבנו ומצד שני מאזור מוצל ונעים.

היתרונות של פרגולה לגינה:

  • אזור מוצל – ראשית טוב שיהיה בגינה אזור מוצל. אזור זה יאפשר לנו לשבת בנחת ובצורה נעימה מתחת לפרגולה, להימנע מקרני השמש המסוכנות וכמובן להנעים את הישיבה שלנו במקום כאשר הרוח תלטף את פנינו בנחת ולא תהיה שמש חמה שתפריע לנו.
  • לא מסנוור – אם אתם רוצים לשבת עם המחשב נייד בחוץ, הסמארטפון שלכם, אם הילדים רוצים לשחק עם הנינטנדו החדש שלהם, אם הם רוצים להכין שיעורים בחוץ או שאתם רוצים סתם לפתור תשבץ בחוץ. השמש לא תסנוור אתכם מצד אחד אך תוכלו ליהנות מהתאורה הטבעית שלה מצד שני.
  • תוספת דקורטיבית לגינה – ניתן גם להשתמש בניילון צבעוני או צילייה בצבע שחור כדי לחסום את קרני השמש ולספק אזור מוצל אז למה דווקא פרגולה? מכיוון שמדובר בתוספת דקורטיבית לגינה כמובן. פרגולות מוסיפות חן, יופי וססגוניות לגינה ואפילו תורמות למראה הציורי שלה ביחד עם הצמחייה שמסביב.

כיצד אנו רוצים לבנות את הפרגולה שלנו?

ישנן כמה סוגים של פרגולות המוכרות לנו. בדרך כלל הפרגולה בגינה תהיה בנויה מעץ או מאלומיניום. אלו שני חומרי הגלם הפופולריים ביותר. רבים אוהבים את הפרגולה מעץ בשל החיבור הטבעי לגינה, לעצים ולצמחים וללוק הכפרי המעודן. העניין עם פרגולה מעץ היא העובדה שהעץ ידרוש מכם תחזוקה שוטפת. העץ נוטה להיסדק מהגשם, להתעקם, לאבד מצבעו לאורך זמן ולעתים אף להתקלף. יתרה מכך – בגינה בה יש טרמיטים יש סכנה שהם יתקפו גם את הפרגולה. על כן אנשים רבים מעדיפים להשתמש באלומיניום כחומר הגלם שלהם. את הפרגולה ניתן לבנות בכל צורה ובכל גודל, לכסות שטח גדול או קטן לפי הצרכים שלנו. יש פרגולות אלומיניום חשמליות אפילו שניתן לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור, פרגולות אלומיניום דמוי עץ ועוד.

מאיזה חומר גלם כדאי לבנות?

אז כפי שאמרנו בפסקה הקודמת. שני חומרי הגלם הפופולריים ביותר לבניית פרגולה הם עץ ואלומיניום. בדרך כלל אנשים ירצו פרגולה מעץ בשל ההתאמה של העץ לגינה והאווירה הכפרית הציורית שהוא משלים לנו אותה. העניין הוא שעץ דורש תחזוקה שוטפת, ההתקנה תהיה יקרה יותר מהאפשרויות האחרות ולכן אופציה זו אינה מתאימה לכל אחד. פרגולות אלומיניום דמוי עץ יכולה להיות הפתרון הטוב ביותר עבור מרבית האנשים. מצד אחד יוכלו ליהנות מהנראות של העץ ומצד שני ליהנות מהיתרונות של פרגולה מאלומיניום.

מהו פרגולות אלומיניום דמוי עץ?

פרגולות אלה יהיו עשויות מאלומיניום והן יהיו מצופות בצביעה מיוחדת בתנור כאשר העיצוב יהיה דמוי עץ. כך תוכלו ליהנות מהיתרונות של נראות העץ והאווירה הכפרית הנעימה בגינה ומצד שני ליהנות מיתרונות האלומיניום כחומר גלם חזק ועמיד לאורך שנים. האלומיניום אינו מחליד ממי הגשמים בחורף וגם אינו נפגע מהשמש בקיץ. אין צורך בתחזוקה שוטפת מיוחדת. ניתן לשלב תאורה בתוך הפרגולה וכמובן אף ליהנות מפרגולה הנפתחת ונסגרת באמצעות מנגנון חשמלי.

אנו בפרגולן נוכל לספק לכם את כל מה שאתם צריכים בהקשר של פרגולה ודקים לגינה במקום אחד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות!

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

 

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.