Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסוגים שקיימים בבריכות שחייה פרטיות

הסוגים שקיימים בבריכות שחייה פרטיות

בעבר בריכות שחייה היו בריכות ציבוריות בהן היה ניתן לטבול ולשכשך כאשר מגיעים לקאנטרי קלאב כאשר נוסעים לחופשה בבית מלון הולכים עם הילדים לפארק מים או אם היית עוסק בספורט תחרותי והיית מתאמן בבריכה אולימפית.

עם השנים תחום בריכות השחייה הפרטיות עבר שינוי, התפתח והפך לנפוץ ונגיש יותר לאנשים רבים וכיום ניתן למצוא בריכות שחיה בבתים פרטיים, בנייני מגורים, בנייני משרדים ועוד.

בריכות השחייה הפכו בשנים האחרונות להרבה יותר מסתם בריכה, הן מעוצבות, עמידות יותר ומשתלבות עם העיצוב הכללי של המרחב.

 

איזה סוגי בריכות שחייה ביתיות קיימים?

בשוק קיימות בריכות שחייה ביתיות שונות, המגוון מאפשר לכל אחד המעוניין בכך למצוא את בריכת השחייה הנכונה והאידיאלית ביותר עבורו, בריכה אשר תיתן מענה לצרכים האישיים שלו ושל משפחתו.

ניתן למצוא בריכות החל מהבריכות הפשוטות והזמניות כמו בריכות מתנפחות או בריכות אולטרה דרך בריכות עיליות, בריכות בטון, בריכות פיברגלס ועד בריכות מתועשות.

למעשה היום, כל אדם בעל שטח או מרחב מתאים, כן, אפילו בעל פנטהאוז או דירת גג, יכול ליהנות מבריכת שחייה ביתית, כמובן שככל ששטח האדמה או הגג גדולים יותר, ניתן ליהנות מבריכת שחייה גדולה, רחבה, מקצועית ונוחה יותר.

מה ההבדלים בין בריכות השחייה הפרטיות השונות?

בריכות שחייה פרטיות פשוטות כמו בריכות האולטרה אינן דורשות התקנה מיוחדת ואין צורך באיש מקצוע לצורך ההקמה שלהן, כמו כן לרוב אין צורך באישורים מיוחדים והעלות שלהן נמוכה יחסית.

אך לצד היתרונות קיימים חסרונות למשל מבחינת עמידות היא לרוב מחזיקה כ- 5 שנים בממוצע, ישנה מגבלה של גודל והעיצוב שלה קבוע כך שלא ניתן לשנותו, הנראות שלה פשוטה  מאוד.

בריכות שחיה פרטיות מבטון מחזיקות שנים רבות, ניתן לבנות אותן בחלקים ולא בבת אחת בהתאם לתקציב, החסרונות שלהן כוללים עלות הקמה גבוהה והן דורשות איש מקצוע מומחה בהקמת בריכות בטון.

הבריכות המתועשת זולות ומהירות להקמה, קיימות דוגמאות רבות מהן ניתן לבחור מבלי להזדקק לעיצוב מורכב או מיוחד.

אבל מצד שני לא ניתן לבצע בהן חיפוי וניל, פסיפס או PVC מה שמקצר את אורך חייהן ומאלץ להחליף את חלקה הפנימי אחת למספר שנים.

בניית בריכות מסוג פיברגלס מאפשר הקמת בריכה זולה אשר קל ומהיר להקים אותה אך מצד שני החומר ממנה היא בנויה לא הכי ידידותי לסביבה, היא גם פחות מרשימה מבריכת בטון, הבחירה היא ממבחר דגמים קיימים ללא אפשרות לעיצוב מותאם אישית ויותר קשה לייצב בה את המים.

בריכות שחיה עיליות קלות להקמה וניתן למקם אותן בגינה, חצר או בגג הבית, העלות שלהן נמוכה והן אינן דורשת אישורי בנייה מיוחדים, ניתן לקחת אותן במידה ועוברים בית, כמו כן במידה ויש נזילות פשוט וקל לאתר אותן ולתקן אותן ובעלות נמוכה.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים איש מקצוע לבניית בריכה?

כמו בהרבה דברים חשובה המלצה של לקוחות אשר יכולים להעיד על המקצועיות, האמינות, העמידה בזמנים והיושרה המקצועית.

כדאי לבחור איש מקצוע עם ותק וניסיון, אחד כזה שעוסק בהקמת בריכות מסוגים שונים כך שיוכל להתאים את סוג הבריכה ללקוח ולצרכים האישיים שלו – מבחינת העלות, מהירות ההקמה, התחזוקה השוטפת ועוד.

לברר האם איש המקצוע מבצע רק את ההקמה של הבריכה או גם נותן שירות תחזוקה שוטף.

לסיכום, בריכות שחייה פרטיות  זה לא לעשירים בלבד, כיום אפשר למצוא פתרון של בריכת שחייה כמעט לכל בית דירה או בניין ואין צורך להסתפק בבריכה של הקאנטרי הקרוב או של המלון אליו יוצאים לחופשה השנתית.

אנו יכולים רק להמליץ לכם מניסיון את חברת  poolgay.co.il ובגדרות את פורת מתכות

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.