Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום חשמליות ופתרונות הצללה שונים שיכולים להתאים גם לגינה

יש כמה סוגים של פתרונות הצללה שיכולים להתאים לגינה שלנו. הפתרון הטוב ביותר יהיה בדרך כלל פרגולה. פרגולה תהיה בנויה לרוב מגג המונח על 2 או 4 רגליים (תלוי אם היא צמודה לקיר הבית/המרפסת או עומדת בפני עצמה בגינה) אך יכולה להיות במגוון רחב של סוגים וסגנונות עיצוב ובנייה. בין סוגי בניית פרגולות אשר מומלצות ביותר הן פרגולות אלומיניום חשמליות אך כדאי להכיר גם מגוון השימושים בפרגולות כדי לבחור את הסגנון המועדף עליכם.

היכן אנו משתמשים בפרגולות ומדוע?

אנו משתמשים בפרגולות בדרך כלל במרפסת או בגינה. הסיבה העיקרית שאנו עושים בהן שימוש היא הצורך באזור ישיבה מוצל ונעים. הפרגולות מגנות עלינו מפני קרני השמש בחודשי הקיץ החמים ומאפשרים לנו אזור נעים ומוצל לשבת בו בגינה שלנו מבלי לסבול מהחום ומבלי להיות מסונוורים מהשמש. בחודשי החורף, במידה ומדובר בפרגולה עם גג נסגר, ניתן יהיה גם ליהנות מהפרגולה כמעין גגון המגן עלינו מפני הגשם. הפרגולה ניתנת להתקנה כיחידה בפני עצמה בשטח פתוח (כמו במרכז הגינה למשל) וניתן להתקין אותה בצמוד לקיר הבית כמו למשל באחת מיציאות הבית או במרפסת.

סוגים שונים של פרגולות:

ישנן פרגולות מסוגים שונים ומגוונים. הפרגולות הנפוצות ביותר יהיו פרגולות מעץ או מאלומיניום. בעוד הפרגולות מעץ ידרשו תחזוקה שוטפת רבים מעדיפים להשתמש בפרגולות אלומיניום. אלה בדרך כלל זולות יותר להתקנה, עמידות וחזקות בפני מזג אוויר והתנאים המשתנים ועוד. פרגולה מאלומיניום תהיה בחירה נהדרת ולמי שממש מתחבר לצורת הפרגולה מעץ ניתן יהיה לבנות פרגולה מאלומיניום דמוי עץ.

מהן פרגולות אלומיניום חשמליות?

פרגולות אלומיניום חשמליות יהיו פרגולות העשויות מחומר גלם של אלומיניום. חומר גלם זה הנו בעל יתרונות רבים ואנו יכולים לראות שימוש רב בו בגדרות, שערים, פרגולות ועוד. אנו עדים ללקוחות רבים המעדיפים פרגולות מסוג זה כדי ליהנות מהיתרונות הרבים שלהם ובעיקר בחוסר הצורך בתחזוקה השוטפת, במגוון העיצובים ובתפעול הנוח והפשוט. פרגולות חשמליות יהיו פרגולות שניתן לסגור ולפתוח אותן בלחיצת כפתור באמצעות שלט או כפתור מובנה. כמו כן ניתן יהיה לווסת את מרווח התריסים בפתיחה בהתאם לכמות האור שאנו רוצים שיחדור אל אזור הישיבה. פרגולות אלו מתאימות גם במרפסת וגם באמצע הגינה. בשל העובדה שמחובר אליהן כבר מערכת חשמלית הרי שקל יותר גם לחבר אליהן תאורה.

פרגולות אלומיניום חשמליות

היתרונות של פרגולות אלומיניום חשמליות:

  • עמידות – פרגולות העשויות אלומיניום חזקות ועמידות בפני תנאי מזג האוויר השונים. הן אינן מחלידות, אינן מאבדות מצבען, לא נסדקות ויכולות לעמוד גם בפני תנאי מזג אוויר קשים.
  • יציבות – אין חשש שמא הפרגולה תיפול על מישהו חס וחלילה. מותקנת באמצעות ברגים חזקים ועבים וניתן להיות רגועים.
  • תחזוקה מועטה – אין צורך לתחזק את הפרגולה באופן שוטף. לא מבחינת ניקיון, לא מבחינת חומרים שצריך למרוח עליה, לא מבחינת צביעה וכו'.
  • עיצוב מגוון – ישנן אפשרויות עיצוב מגוונות שניתן להשתמש בהן עם פרגולות אלומיניום חשמליות. נוכל להתאים את הצבעים והעיצוב ליתר העיצובים בגינה ובבית שלנו או לפי ההרגשה שלנו.
  • ניתן לווסת את התאורה כפי שאנו רוצים. לפתוח את הגג באופן מלא או חלקי ואף לסגור אותו באופן מלא במידת הצורך.
  • מגן מפני השמש בקיץ ומפני הגשם בחורף.

מי מבצע את ההרכבה?

הרכבה של פרגולה מקצועית צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום. החיבורים צריכים להיות נכונים ובטוחים, בין אם צריך להעמיד את הפרגולה על תומכים ובין אם היא מותקנת בצמוד לקיר הבית. כמו כן כאשר מדובר בהתעסקות עם חשמל חשוב שאיש מקצוע מוסמך יבצע את העבודה.

אנו בפרגולן נשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחדת לפרגולות חשמליות בגינה שלכם. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.