Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרגולה חשמלית כפתרון הצללה הניתן לשינוי

פרגולה היא אחת מפתרונות ההצללה הטובות ביותר שאפשר לבנות לגינה. היא אסתטית יותר, יפה ומושקעת יותר, עמידה יותר בפני תנאי מזג האוויר השונים ולרוב תהיה גם פרקטית יותר. פרגולה חשמלית תהיה פתרון נהדר עבור מי שרוצה שתהיה לו את האפשרות לפתוח/לסגור את גג הפרגולה או לרווח את המרווחים בין התריסים בצורה כזו שייכנס יותר/פחות אור אל אזור הישיבה שמתחת לפרגולה.

מהי פרגולה ומתי נשתמש בה?

פרגולה היא מעין מחסה הנבנה בדרך כלל בגינה או במרפסת (יכול להתאים גם למרפסת בקומה שניה). הפרגולה מספקת פתרון הצללה נהדר מפני השמש, מסייעת בהגנה מפני הגשם בחורף ומאפשרת לנו גם לשבת בנחת תחת גג הפרגולה, להפחית את הסיכון בחשיפה לקרני השמש או להסתנוור מהאור של השמש, למשל במידה ואנו רוצים לשבת בנוחות או אפילו לקחת מחשב נייד לגינה ולעבוד משם בנחת או סתם לגלוש באינטרנט. היום כמעט בכל בית פרטי יש לפחות פרגולה אחת בגינה, במרפסת או אפילו פרגולה המגינה על הרכבים בחניה. גם בדירות בבניין (לא רק דירות פנטהאוז) תוכלו לראות פרגולות מעץ/אלומיניום.

סוגי פרגולות נפוצות ומה עדיף?

סוגי הפרגולות הנפוצות ביותר יהיו פרגולות העשויות עץ או פרגולות עשויות אלומיניום. אם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי ולא מפריע לכם שתצטרכו לתחזק את הפרגולה מפעם לפעם אז תוכלו לבנות פרגולה מעץ אולם אם אתם רוצים פרגולה חשמלית מתכווננת או סתם לא רוצים להתחיל להתעסק עם תחזוקת הפרגולה בכל שנה-שנתיים תוכלו לבנות פרגולה מאלומיניום. באמצעות פרגולה מאלומיניום תוכלו גם לבחון פרגולה חשמלית שתוכלו לסגור/לפתוח או לכוון את התריסים בה בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.

פרגולה חשמלית מתקפלת נאספת:

פרגולה חשמלית מתקפלת נאספת היא פרגולה העשויה מחומר אלומיניום אשר עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים, אינו מחליד וניתן להשיגו במגוון צבעים וסגנונות כדי להתאימו לצרכים שלכם ולהעדפות העיצוביות שלנו. ניתן לבנות את הפרגולה על 2 או 4 רגליים ובשל העובדה שהיא חשמלית זה אומר שמחברים אותה לחשמל ולכן יהיה קל יותר גם לדאוג לתאורה תחת הפרגולה במידה ותרצו ביתר קלות.

היתרונות של פרגולות חשמליות:

  • עמידות לאורך שנים רבות – לעומת עץ הדורש תחזוקה, יכול להיהרס ולאבד מצבעו מהגשם והוא אף חשוף לטרמיטים – האלומיניום הינו חומר חזק, עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים והוא אינו מחליד או מאבד מצבעו כל כך בקלות. הוא אינו מתעקם או נסדק בשל תנאי מזג האוויר גם לא בחודשי החורף הקרים.
  • מעט תחזוקה – הם לא רק עמידים לאורך זמן רב יותר הם גם אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת. הגשם ינקה את הפרגולה בחורף. אין צורך למרוח עליה חומרים למניעת הגעה של מזיקים וגם לא לחדש את הצבע בכל שנה-שנתיים.
  • יציבות וביטחון – פרגולה הוא גג המונח על 2 או 4 רגליים הנקראים תומכים. אתם רוצים לוודא שאכן מדובר בפרגולה יציבה שאינה מסכנת את מי שנמצא מתחתיה. פרגולה הנבנית מאלומיניום תהיה יציבה ובטוחה יותר מפרגולות אחרות.
  • ניתן לווסת את התאורה והתריסים איך שרוצים.

תוכן עניינים

בניית בריכות שחייה
בניית בריכות שחייה

בניית בריכות שחייה כבר לא רק לעשירים! בניית בריכות שחייה – היום זה כבר ברור. עוד ועוד ישראלים בונים בריכת

בניית דק
בניית דק

בניית דק – יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בחצר ביתם דק המאפשר להם למצוא פתרון פונקציונלי ושומר על העיצוב לחצר.